Emilia gillar bullbak och BDSM

Posted on 2010/12/12

0


Namn: Emilia Ålder: 18 Bor: Stockholm Heter på Qruiser: Asphyxiates Jobbar: Just nu jobbar jag med barn.
Publicerad i QX augusti 2009

Du är sadomasochist. Hur halkade du in på BDSM?
– När jag var 14 var jag ihop med en äldre kille som gillade det. Han kom med subtila hintar, typ ”kan inte du vara överst” eller ”du, jag har ett par handbojor som vi kanske kunde…” Men jag är rätt tjockskallig. Vill man ha något måste man säga det rakt ut.

Vad gör du som domina?
– Man kan sätta nypor i bröstvårtorna, skära, bränna… men det ska vara säkert och i samförstånd. Jag slår inte över ryggraden eller skär i pulsådror. Går det överstyr finns det säkerhetsord man kan använda. Vanligast är gul för varning eller röd för avbryt. Fast gul kan lika gärna betyda ”nu behöver jag gå på toaletten”.

När hörde du ”röd” senast?
– Det var väl tre år sen, med samma kille som jag prövade BDSM med första gången. Jag tog en lång braständsticka och…

Nej, inte i urinröret!?
– Nej, jag tände den och lade mot hans brösthår. Smärtan när de glödande håren lägger sig mot huden är tydligen svårbemästrad.

Var träffar du en partner?
– Jadu, jag kan nog välja och vraka rätt fritt. Klubbutbudet i Stockholm är visserligen rätt dåligt – Göteborg är bättre – fast jag träffar hellre folk genom bekanta. Jag är ingen klubbmänniska. Egentligen är jag en riktig bullmamma.

Bullmamma?
– Jag älskar att baka bullar och ta hand om andra. Men man måste förtjäna min omtanke.

Hur långt är steget från bullbak till BDSM?
– Jag ser inget steg däremellan. Önskan att ta hand om en annan män niska är densamma. När en person ger dig sin kropp att göra vad du vill med är det en enorm gåva. Du förstör personen. Efteråt måste du plocka ihop allt igen och om det inte görs med kärlek så går det inte.

Vem är drömpersonen att dominera?
– Jag är barnsligt förtjust i äldre män. Stora, muskulösa med skägg och hår på bröstet. Gubbknuttar. Att få underkastelse från en sån person… det är speciellt.

Du har många bilder på Marilyn Monroe och Dita von Teese i ditt album på Qruiser. Du säger att de är dina kvinnoideal. På vilket sätt?
– Jag tycker att den allämna idealkvinnan är väldigt okvinnlig. Spinkig och hårlös. Jag tycker att det är vackert med höfter, bröst och långt hår. Kalla det kvinnoförtryck, det är upp till var och en att avgöra, men för mig är Dita och Marilyn en fröjd för ögat.

Du definierar dig som queer, på vilket sätt?
– Killar är söta, tjejer är söta… queer är det ord som jag känner passar bäst.

Vet dina föräldrar om att du inte är helt konventionell i din läggning? – Jag har aldrig behövt komma ut eftersom jag flyttade hemifrån när jag var 15. Men mamma är väl inte helt oinsatt. Det är nog väldigt svårt att chocka min mamma. Pappa anar nog något… minus BDSM-delen då

Hur växte du upp?
– Jag har fyra syskon, alla har olika pappor. Två äldre bröder, en storasyster och en lillasyster så jag var både tjej och mellanbarn. Jag bodde ensam med mamma och träffade syskonen på helgerna. Jag blev den snälla som alltid tog hand om andra, men som var van vid att få saker på sitt sätt.

Hur funkar bestämmandebehovet på jobbet? Barn kan vara rätt bångstyriga…
– Haha, jo, du har rätt. Det är inte så lätt att hålla tillbaka alla gånger. Men ibland måste man respektera att det är någon annans tur att leka.

Posted in: Att komma ut