Frida Muranius: ”Jag är lite av en wigger”

Posted on 2010/12/12

0


Favoritserie jag vill se i repris: Pang i Plugget.
Äter helst framför TV:n: Allt! Mat är en välsignelse. Pizza är jävligt bra till film. Och grillchips med lökdipp och blandgodis…
Favoritnyhetsuppläsare: Det är tortyr att se nyheter på TV. Verkliga bilder från krig… Jag läser hellre på Internet.
Det får mig att skratta framför TV:n: Komedier som ”Ghetto Blaster” och ”White Chicks”. Jag är nog lite av en wigger.
Den serien påminner om mitt liv: ”Days of Our Lives”. Jag kan förklara det djupare, men det vill jag inte, haha.
Snyggast i TV: Mikael Persbrandt. Manlig, manlig, manlig.
Serie jag följer slaviskt: Heroes.
Liknar mig mest på TV: Ellen DeGeneres, får jag ofta höra. A
Kollar du på melodifestivalen? Bara finalen… Eller, inte i år givetvis, då såg jag allt.

