Gert Fylking: ”Jag förstår Homer så väl”

Posted on 2010/12/12

0


Favoritserie jag vill se i repris: Det fantastiskt spännande äventyret med fartyget Freja (Rederiet).
Äter helst framför TV:n: Chips. Jag skiljer mig inte så mycket från vanligt folk. Gärna lite whiskey till.
Favoritnyhetsuppläsare: Nej, ingen efter Claes Elfsberg. Han var trovärdig och utan konstigheter.
Det får mig att skratta framför TV:n Simpsons. Jag förstår Homer så väl: Ett geni, som är lite missförstått, men som ändå tar sig samman och vinner familjens aktning till slut.
Skäms för att jag tittar på: Top Model. Jag tittar ju bara på tjejerna.
Ser du på Melodifestivalen? Ja, allt. Delvis på grund av jobbet, men jag hade kollat ändå.
Den serien påminner om mitt liv: Den är nog inte gjord än.
Snyggast i TV: Susanna Kallur! Hon är enastående vacker och så jävla bra. Framgång ger en speciell lyster.
Det får mig att stänga av: Sömnbehovet.

