Måns Möller: DaSilva är inte skitful

Posted on 2010/12/12

0


Favoritserie jag vill se i repris: ”Kojak” eller ”Snobbar som jobbar”. Gamla deckare där det är lite klass på hur folk blir mördade.
Äter helst framför TV:n: Skagenröra eller italienska pålägg. Fast nu har gå-ner-i-vikt-säsongen börjat, så…
Favoritnyhetsuppläsare:Claes Elfsberg har ett faderligt lugn.
De får mig att skratta framför TV:n ”Little Britain”.
Den serien påminner om mitt liv: ”Desperate Housewives”, och i så fall Lynettes liv. Hon jobbar och har fem ungar. Jag jobbar och har två ungar, men våra liv verkar påminna om varann.
Snyggast i TV: Carin DaSilva är inte direkt skitful…
Serie jag följer: Sarah Silverman show, men den är en besvikelse. Inte alls lika rolig som hon brukar vara. Favoritkaraktär i Simpsons: Mr Burns. Han är skönt ond och en typisk chef.

