Thomas Bodström: ”Som pappa misslyckas man alltid”

Posted on 2010/12/12

0


Favoritserie jag vill se i repris: De fattiga och de rika. Den hade allt: Kärlek, spän- ning och bra karaktärer.
Äter helst framför TV:n: Skinkmacka och mellanöl.
Favoritnyhetsuppläsare: Katarina Sandström. Ingen artikulerar så väl som hon.
Det får mig att skratta framför TV:n: Fredrik Reinfeldt...
Skäms för att jag tittar på: Jag är text-tv-missbrukare. Jag är så fascinerad av hur nyheter kommer och går. Ett tag höll jag på att bli fast ordentligt, men jag har blivit bättre.
Den serien påminner om mitt liv: ”Våra värsta år” avslöjar alla ens synder. Som pappa misslyckas man alltid, hur väl man än menar.
Snyggast i TV: Carrie (Sarah Jessica Parker) i Sex and the city.
Det får mig att stänga av: För läskiga skräckfilmer, som ”The Shining”. Ungarna kollar, men jag tycker att det är obehagligt att sitta och vänta på att bli skrämd. Jag ser hellre kärleksfilmer.

